Mindenkinek mindenről van véleménye, és a vélemény lehet más...

Azt olvastam, hogy...

Azt olvastam, hogy...

Azt olvastam, hogy: " Lassan tényleg ciki magyarnak lenni... "

Másképp vagyok, másképp akarok magyar lenni...

2016. június 15. - Chaenomeles

hungarikum_1-620x330.jpg

  Nem vagyok már, ahogy mondják: mai sütés, de egész életemben tudtam, hogy magyar vagyok. Nem kellett rá külön és folyamatosan felhívni a figyelmemet. Nem kellett felpántlikázni hozzá az egész országot, de a nemzetiszínű jelképekkel tiszteltük meg az ünnepeket, a jeles alkalmakat, a történelmi évfordulókat. Enélkül is tudatában voltunk a magyarságunknak, mi több büszkék is voltunk rá.

  Enélkül a ragadós, hamis, mindent vastagon beborító nemzetiszínű máz nélkül is, amitől ma magyarnak, magyarabbnak kell, kellene éreznünk magunkat, mint eddig bármikor.

  Nem akarom, hogyha bemegyek egy élelmiszerüzletbe, a tulajdonosok, a beszállítók, tudat alatti, vagy ami még rosszabb, tudatos, valamilyen téves, a hatalomnak való megfelelési kényszer miatt minden árut ebbe a három színbe öltöztessenek! Felfordul a gyomrom ha látom ezt a behódolást, kuncsorgást, a hatalomhoz való törleszkedést.  magyar_tejtermekek_csoport.jpg

 Amíg a tej kék dobozban volt, Alföldi tej felirattal, addig is tudtuk, hogy magyar..

magyartojas_logo_final_13_big.jpg

   Nekem ez valahogy nem megy... És ahogy múlik az idő, sok minden miatt, ami manapság történik, egyre kevésbé tudok büszke lenni a magyarságomra. És én újra az akarok lenni, de nem enged a piros-fehér-zöld hamis pátosz, ami belepi az országot. Körbeveszi, megfojtja...

  Lassan Európa és a világ számkivetettjei leszünk, akiket vagy utálnak, vagy sajnálnak, de nem szeretnek. Nem a magyar emberek miatt... Sokan tapasztalják, hogy jobb, ha letagadják vagy legalábbis eltitkolják a magyarságukat, ha el akarnak érni valamit, vagy előbbre akarnak jutni bármilyen téren. Egyáltalán, hogy elfogadják, megbecsüljék őket.

  A szívemben, a lelkemben, a gondolataimban akarok újra magára, és az országára büszke Magyar ember lenni! Legbelül, a zsigereimben ott van az a három szín, kiradírozhatatlanul, és ott is marad örökre.

  És csak az alkalomra méltó napokon szeretném újra büszkén magamra ölteni....

A bejegyzés trackback címe:

https://aztolvastamhogy.blog.hu/api/trackback/id/tr288811268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása