Mindenkinek mindenről van véleménye, és a vélemény lehet más...

Azt olvastam, hogy...

Azt olvastam, hogy...

Azt olvastam,hogy: Úris­ten: Le­dobta ru­háit a gyö­nyörű testű Lilu!

Aki most a fotóra lenne kíváncsi, csalódni fog...

2016. július 17. - Chaenomeles

A jelenségről gondolkodom...Hogy mi az, ami az olvasókat arra készteti, hogy több ezren kattintsanak az ilyen, és hasonló témákra, és aztán a kommentekben - egymás haját tépve, trágárságokat fröcsögve -  bizonygassák vélt igazukat a nagy semmiről.

Nekem kellene csodabogárnak éreznem magam, hogy a celebvilág " hírei " hidegen hagynak,nem érdekelnek, csak a vérnyomásom emelkedik tőlük. Valóban ennyi ember kíváncsi Lilu testére, a Sarka Kata popójára, A Vajna Timi legújabb ruháira, a Habony Árpád belőtt sérójára, a nemtudom melyik celebecske sokadik "élete szerelmére", a legújabb "álompárra", ahogy ki kit kivel csalt meg, kivel jött össze, mennyi a nyugdíja, mivel operálták, hol látták részegen fetrengve, kivel verekedett, ki plasztikáztatta a valamijét, és hosszú lenne a sor, ha folytatni akarnám...De nem akarom. Csak a likevadászat,  a kedvelők száma, a megosztások lennének a fontosak? Vajon fizetnek ezekért a "cikkekért"? Vagy maguk állítják elő a többezres kedvelői létszámot? Senki sem tudhatja...

  Valóban ennyire kevesen maradtak akik az igazán lényeges dolgokra kattintanak? Nem értem? De, sajnos értem! Változik a világ, változnak az emberek, minden változik...Merre tartunk? Jó az irány?

  Csak az igazi értékek nem változnak. Az a fontos, kinek mi számít értéknek, oda fog kattintani. Nem csak oda, de elsősorban oda. Ám az arány rossz irányba tolódik el. Egyre többen nézik csak a felszínt, és egyre kevesebben azt ami lényeges. Csak én hiszem így?

Remélem, rosszul gondolom...

A bejegyzés trackback címe:

https://aztolvastamhogy.blog.hu/api/trackback/id/tr878895578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása