Mindenkinek mindenről van véleménye, és a vélemény lehet más...

Azt olvastam, hogy...

Azt olvastam, hogy...

Illés bácsi szerint ...

Avagy kinek mit jelent a tisztaság...

2016. május 19. - Chaenomeles

illes_bacsi_cukraszdaja_facebook_gemesi_gyorgy.jpg

Tegnap megnéztem az ATV videóját  itt

   Változott a véleményem, - úgy gondolom, nem vagyok egyedül -  igazat adok azoknak, akik egyetértenek a felújítás szükségességével.

Emberileg és érzelmileg fenntartom amit leírtam, de szakmailag - a látottak alapján már nem. Nem a gépek elavultságával van a baj. Örülök, hogy sokan segíteni akarnak a bácsinak, de ha felújítják, neki is meg kell tanulnia, hogyan kell a tisztaságot és a rendet folyamatosan fenntartani. Hogy egyáltalán mit nevezünk tisztaságnak. Ha nem megy egyedül, akkor segítséggel.

  Lehet, hogy a  "rosszakaró" valójában jóakaró, csak rosszul kezdett neki a dolognak? Ha a sütik és a fagyi valóban remek, kár lenne veszni hagyni ezt a kis műhelyt.

  Reméljük, hamarosan láthatjuk majd a felújítás eredményét is, sok sikert hozzá...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aztolvastamhogy.blog.hu/api/trackback/id/tr818729664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása